De Paralympische Zomerspelen 2020 zou het eerste gezamenlijke wapenfeit van Mutant en Paralympic Team Belgium worden. Maar net zoals voor vele andere events heeft Covid-19 daar anders over beslist. De Paralympische Spelen zijn uitgesteld naar 2021. Maar dat wil niet zeggen dat de atleten de rest van 2020 hebben stilgezeten. Integendeel, ze blijven werken om er in 2021 te staan. En dat mag gezien worden.
Om het harde werk van de atleten te laten zien aan hun fans en sponsors, bedacht Mutant een prequel voor de campagne die er volgend jaar aankomt, namelijk ‘Je zal je ogen niet geloven in 2021’. De campagne toont beelden van verschillende atleten aan het werk, door de ogen van het publiek. En laat meteen een glimp van een beloftevolle toekomst in 2021 zien. De campagne wordt naast de 30” televisiespot ondersteund door prints, een radiospot en social ads.
https://www.youtube.com/watch?v=_t9jCLfXZb0&feature=youtu.be
Credits
Agency: Mutant
Brand: Paralympic Team Belgium
Client: Guillaume Gobert, Antoine Collard
Creative & strategic director: Odin Saillé
Business director: Maarten De Cuyper
Creative: Auke Moonen
Creative: Alex Noten
Designer: Yanis Berrewaerts
Client director: Emilie Kino
Client manager: Innie Tran
Director/Editor: Léo Marthaler
Radio & sound production: Raygun
Music by Gregory Caron
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]