Pascal Wouters adjunct-CEO van Belgische start-up Feelin

Feelin benoemt Pascal Wouters tot adjunct-CEO. In het kader van die herorganisatie en na enkele weken van intensieve reflectie en werk aan het nieuwe model, wenst de CEO zijn strategie en visie officieel te presenteren. "Voor de audiovisuele, media- en reclame-industrie is het tegenwoordig een belangrijke uitdaging om de aandacht vast te houden van een publiek dat door steeds meer schermen belaagd wordt," zegt hij. "Een andere uitdaging is om het vermogen van de emotionele reacties van het doelpubliek te begrijpen, wetende dat emoties bijdragen aan de verkoop. Het is een strijd om aandacht in het medialandschap."
De technologie van Feelin wil daarop inspelen door in te zetten op verbinding. Via ondervragingen met de smartphone kunnen klanten van Feelin inzicht krijgen in de emotionele reacties van hun publiek en zo gemakkelijker en directer communiceren op wereldwijde schaal.
Foto © L'AGENCE DE PUB

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





