Paul Geens versterkt Lewis Brussel

News / People

De Belgische tak van Lewis blijft groeien en verwelkomde met Paul Geens zopas een nieuw gezicht. Hij neemt de rol van pr-accountmanager binnen het Brusselse team van Delphine De Pauw voor zijn rekening. Hij was de voorbije vier jaar al in een pr-bureau actief en kiest nu voor een nieuw avontuur bij Lewis.

Alsmaar meer bedrijven vertrouwen voor hun pr, communicatie en marketing op Lewis. Zowel in Brussel als in Antwerpen blijft het kantoor groeien. Om het stijgende aantal klanten dezelfde sterke service te garanderen was Lewis genoodzaakt om op zoek te gaan naar extra expertise en talent. Zo kwam het bij Paul Geens terecht.

Sterk in copywriting en persrelaties

Na zijn studies Taal en Letterkunde Frans/Spaans deed hij zijn eerste werkervaringen op bij Nespresso, D’Ieteren en KBC Autolease. In 2017 koos hij voluit voor een carrière in pr. Bij het Brusselse bureau Vademecom wist hij snel zijn draai te vinden. Daar slaagde hij erin om knappe resultaten neer te zetten voor bedrijven waarbij de focus vaak lag op tech en pharma.  

De steile ambities van Paul Geens stroken met die van Lewis en beide partijen wisten het dan ook snel met mekaar te vinden. “Bij Lewis Brussel zijn we altijd op zoek naar talenten die ons team zowel qua specifieke expertise als in de breedte nog meer ruggengraat kunnen geven,” zegt Delphine De Pauw, head of Lewis Brussels. “We waren aangenaam verrast door de manier waarop Paul zich bij ons presenteerde. Hij beschikt over een hele fijne mix van kwaliteiten waar hij een sausje van professionalisme en ambitie over giet. Dat past helemaal bij ons dna en we zijn dan ook verheugd dat hij ons vervoegt.”

Aan de slag voor SAP, Exact, Corona Direct en VIA

Paul Geens heeft intussen al mogen proeven van zijn nieuwe rol als accountmanager. Hij heeft zijn eerste week al achter de rug. Bij Lewis Brussel zet hij zijn schouders onder klanten als SAP, Exact, CoronaDirect en VIA.

“In uitzonderlijke tijden als deze is communicatie belangrijker dan ooit: voor merken, maar ook voor overheden en andere organisaties,” vertelt nieuwkomer Paul Geens. “Ik ben erg blij met de kans om me bij Lewis verder te ontwikkelen in de wondere en boeiende wereld van pr, en om zowel mijn kennis en ervaring door te geven als zelf bij te leren van de expertise van anderen. Tel daarbij nog de aantrekkelijke en gevarieerde portefeuille aan merken die voor Lewis kiezen… Ik stond al te trappelen om eraan te beginnen en mijn eerste week was ook meteen erg aangenaam. Ik kijk uit naar wat de toekomst brengt.”