Paul Popelier is niet langer creative director bij The Reference. Een jaar geleden werd hij CD bij het Antwerpse Design is Dead, dat vervolgens een half jaar later fusioneerde met het Gentse The Reference.
Nu verlaat hij - op eigen initiatief- het fusiebureau. "The Reference zit vol sympathieke en talentvolle mensen, en na de fusie was er een oprechte intentie om voor creatieve synergie te zorgen," licht Paul Popelier toe. "Toch bleek na verloop van tijd ons beider DNA toch net iets te veel te verschillen. Tijd dus voor nieuwe dingen."
Paul Popelier startte zijn carrière in de jaren negentig bij LDV om zeven jaar later als freelancer aan de slag te gaan voor bureaus als Mortierbrigade, Famous, TBWA en Boondoggle. Vier jaar geleden nam hij samen met Stijn Gansemans de creatieve directie van Dallas Antwerp voor zijn rekening om daarna verantwoordelijk te worden voor de creatieve output van Design is Dead.
Paul Popelier plant de komende tijd zijn aandacht te verdelen tussen freelance werk enerzijds en eigen klanten en projecten anderzijds, vanuit zijn eigen bvba Oktober.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]