Dit jaar is er een Benelux-campagne van Lewis in de prijzen gevallen bij de jaarlijkse European Excellence Awards. Het gaat om een campagne voor bol.com.
Het Belgische communicatiebureau DDB Brussels en Lewis creëerden samen de campagne 'De Onmogelijke Signeersessie' als ongewone PR-stunt voor de tachtigste editie van de Antwerpse Boekenbeurs, ten behoeve van klant bol.com. De stunt werd hét moment van de beurs, met enorm veel persaandacht uit binnen- en buitenland. Literaire fans kwamen op het evenement af om boeken van hun favoriete auteurs te laten signeren door een robot die handtekeningen en handschriften analyseerde en kon reconstrueren. De signeerbot bracht acht vermaarde schrijvers weer tot leven voor een laatste boeksigneersessie. Deze campagne won eerder dit jaar een Gold Lion tijdens het Cannes PR Lions en gisteren nog een eurobest award...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]