Paul van Ostaijen valt weer in de prijzen

Dit jaar is er een Benelux-campagne van Lewis in de prijzen gevallen bij de jaarlijkse European Excellence Awards. Het gaat om een campagne voor bol.com.
Het Belgische communicatiebureau DDB Brussels en Lewis creëerden samen de campagne 'De Onmogelijke Signeersessie' als ongewone PR-stunt voor de tachtigste editie van de Antwerpse Boekenbeurs, ten behoeve van klant bol.com. De stunt werd hét moment van de beurs, met enorm veel persaandacht uit binnen- en buitenland. Literaire fans kwamen op het evenement af om boeken van hun favoriete auteurs te laten signeren door een robot die handtekeningen en handschriften analyseerde en kon reconstrueren. De signeerbot bracht acht vermaarde schrijvers weer tot leven voor een laatste boeksigneersessie. Deze campagne won eerder dit jaar een Gold Lion tijdens het Cannes PR Lions en gisteren nog een eurobest award...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]