Dit jaar is er een Benelux-campagne van Lewis in de prijzen gevallen bij de jaarlijkse European Excellence Awards. Het gaat om een campagne voor bol.com.
Het Belgische communicatiebureau DDB Brussels en Lewis creëerden samen de campagne 'De Onmogelijke Signeersessie' als ongewone PR-stunt voor de tachtigste editie van de Antwerpse Boekenbeurs, ten behoeve van klant bol.com. De stunt werd hét moment van de beurs, met enorm veel persaandacht uit binnen- en buitenland. Literaire fans kwamen op het evenement af om boeken van hun favoriete auteurs te laten signeren door een robot die handtekeningen en handschriften analyseerde en kon reconstrueren. De signeerbot bracht acht vermaarde schrijvers weer tot leven voor een laatste boeksigneersessie. Deze campagne won eerder dit jaar een Gold Lion tijdens het Cannes PR Lions en gisteren nog een eurobest award...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]