De achtkoppige jury van de Soniq Award 2022 is bekend. Deze wedstrijd, die voor de derde keer wordt georganiseerd, wordt deze keer in vier categorieën uitgereikt. Naast de oorspronkelijke “Sonic Branding”was er tijdens de vorige editie met “Best Use of Radio” al aandacht voor het gebruik van radio als motor voor commercieel succes en met “Best Innovation In Audio” voor vernieuwende initiatieven in het brede domein van audio. Daar wordt nu een vierde categorie aan toegevoegd: “Best Branded Audio Content”. Deze nieuwe award bekroont alle vormen van audio content – on demand of lineair – die ingezet werden om een merk te positioneren, te ondersteunen of diepgang te geven. De juryleden brengen verschillende competenties aan, elk vanuit een andere invalshoek. Er zitten zowel creatieven, producers, adverteerders, radiomensen, agency- als verenigingsprofielen bij.
De jury voorzitter is zoals vorig jaar Paul Wauters(auteur, creatief directeur). De andere namen van de 8-koppige jury: Kim Beyns (Ngroup), Coppelia de Crane d'Heysselaer (Happiness), Thierry Mars (Egta), Zaki Lahbib(UBA), Michael Bassanello (Nationale Loterij), Hakim Zemni (Insites France) en Cedric Engels (Sonhouse).
De Soniq Award 2022 winnaars zullen worden onthuld op 24 februari 2022 op het event Soniq – The Audio Celebration, dat online plaatsvindt tijdens een “radiofonische videopresentatie” van 8u45 tot 10u00.
De deadline voor het insturen van dossiers is vastgesteld op 27 januari, middernacht. Alle informatie kunt u vinden op https://thinkvia.be/soniq/
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]