Pauline Kinet leidt brand & communication VOO en Be tv

News / People

Pauline Kinet wordt het nieuwe hoofd van de afdeling brand & communication (ad interim) van de merken VOO en Be tv. Ze zal rapporteren aan Christophe Segaert, vice-president consumer market (B2C) van de afdeling telco & media, en zo bijdragen tot de ontwikkeling van de communicatieplannen en het budget voor 2020.

Pauline Kinet - Voo & Betv

Vanaf 12 december zal ze deze rol op zich nemen en de volgende teams begeleiden: branding & campaigns (Delphine Lenel), communication clients & fidélisation (Florence Dallemagne), media & budget (Jacques Ohn), outils digitaux & réseaux sociaux (Sophie Neirynck) en production & graphic design (Cathy Meulenyzer)

Pauline Kinet behaalde een diploma handelsingenieur aan de Solvay Business School. Na zes maanden bij Procter & Gamble deed ze ervaring op bij verschillende grote communicatiebureaus (Duval Guillaume 2008-2011, TBWA 2011-2019) als account manager en later als strategic planner. Haar expertise ligt bij financiën en telco. Zo werkte werkte ze als strategic director al op klanten als Base en Telenet, waarvoor ze de lancering van Yugo en Wigo 2.0 op zich nam.