Payconiq kiest voor De Vloer

Payconiq, de mobiele betalingsapp die ondersteund wordt door zowel ING als KBC, organiseerde met begeleiding van PitchPoint een bureauselectie voor hun lanceringscampagne gepland in het najaar. Zij kozen daarbij voor het bureau De Vloer. "De Vloer viel meteen op omwille van hun strategisch inzicht en volledig geïntegreerde aanpak,” zegt Maarten Naaijkens van Payconiq. Dit najaar zal het resultaat van die samenwerking te zien zijn in een 360° campagne op televisie, in out-of-home en online.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]