Payconiq kiest voor De Vloer

Payconiq, de mobiele betalingsapp die ondersteund wordt door zowel ING als KBC, organiseerde met begeleiding van PitchPoint een bureauselectie voor hun lanceringscampagne gepland in het najaar. Zij kozen daarbij voor het bureau De Vloer. "De Vloer viel meteen op omwille van hun strategisch inzicht en volledig geïntegreerde aanpak,” zegt Maarten Naaijkens van Payconiq. Dit najaar zal het resultaat van die samenwerking te zien zijn in een 360° campagne op televisie, in out-of-home en online.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]