Payconiq kiest voor De Vloer
Payconiq, de mobiele betalingsapp die ondersteund wordt door zowel ING als KBC, organiseerde met begeleiding van PitchPoint een bureauselectie voor hun lanceringscampagne gepland in het najaar. Zij kozen daarbij voor het bureau De Vloer. "De Vloer viel meteen op omwille van hun strategisch inzicht en volledig geïntegreerde aanpak,” zegt Maarten Naaijkens van Payconiq. Dit najaar zal het resultaat van die samenwerking te zien zijn in een 360° campagne op televisie, in out-of-home en online.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]