Payconiq rekent op De Vloer

De Vloer stond in voor de lanceringscampagne van Payconiq, de innovatieve nieuwe app waarmee gebruikers nu makkelijk mobiele betalingen kunnen doen aan zowel vrienden als handelaars. Payconiq werd ontwikkeld met de steun van zowel ING als KBC en zet dus met haar eerste campagne meteen groot in. Naast een grappige televisiespot waarin letterlijk alles uit de kast wordt gehaald, omvat de lancering ook een brede outdoor campagne, een social/online medialuik en bannering.
De app is te downloaden via Google Play of iTunes.

https://vimeo.com/187200180
Credits
Creative directors: Koen Van Deun, Johan Roelandt
Art director: Ivo Mertens
Copywriter: Matthias De Smet
Account director: Carole Michels
Marketing director: Maarten Naaijkens
Film production: Czar
Director: Jeroen Annokkée
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Lander Engels
Post Producer: Bieke De Keersmaecker
Sound: Cobra Radio Brewery
Fotografie: Evert Thiry

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


