De Vloer stond in voor de lanceringscampagne van Payconiq, de innovatieve nieuwe app waarmee gebruikers nu makkelijk mobiele betalingen kunnen doen aan zowel vrienden als handelaars. Payconiq werd ontwikkeld met de steun van zowel ING als KBC en zet dus met haar eerste campagne meteen groot in. Naast een grappige televisiespot waarin letterlijk alles uit de kast wordt gehaald, omvat de lancering ook een brede outdoor campagne, een social/online medialuik en bannering.
De app is te downloaden via Google Play of iTunes.
Credits
Creative directors: Koen Van Deun, Johan Roelandt
Art director: Ivo Mertens
Copywriter: Matthias De Smet
Account director: Carole Michels
Marketing director: Maarten Naaijkens
Film production: Czar
Director: Jeroen Annokkée
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Lander Engels
Post Producer: Bieke De Keersmaecker
Sound: Cobra Radio Brewery
Fotografie: Evert Thiry
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]