Pebble Media mikt nu ook op bouwers

De Belg heeft een baksteen in zijn maag. Een torenhoog cliché, maar hierin “huist” veel waarheid. Pebble Media heeft een samenwerking opgezet met Livios.be, die zorgt voor een specifiek segment van de bouwer en verbouwer. Dankzij een meting op de site wordt re-targeting ingeschakeld op het netwerk van Pebble Media. Om een zo uitgebreid mogelijk volume te kunnen aanbieden wordt hieraan predictive targeting toegevoegd. Deze gerichte aanpak doet de ROI significant stijgen.
“Het verheugt me dat predictive targeting zijn vruchten afwerpt,” zegt Koen Van Rhijn, CEO van Pebbles Media. “Heel wat klanten vonden hun weg naar dit product en de alliantie met Livios.be is alweer een mooie next step.”
“Heel wat A-merken in de bouw zijn al trouwe partner van Livios en maken met succes gebruik van ons uitgebreid pallet aan communicatiemogelijkheden,” aldus Erwin Vanherle, algemeen directeur van Livios. “Dit initiatief met Pebble Media voegt hier weer een constructieve extra aan toe.”
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]