Pelle Craen nieuwe creative director Altavia ACT*

News / People

Pelle Craen

Pelle Craen

Makro en andere nieuwe klanten hebben zich onlangs in het portfolio genesteld van het Brusselse communicatiebureau Altavia ACT*. Om de bijhorende opdrachten in alle perfectie uit te voeren, trok het bureau drie nieuwe talenten aan: Valérie van Delft en Eric Dubois d’Enghien als account directors en Lionel Fays als digital copywriter en content maker.

Valérie van Delft heeft 20 jaar ervaring achter de kiezen, zowel bij adverteerders als in agentschappen (Most Wanted, Coyote, Conceptu …). Ze gebruikt haar opgebouwde vaardigheden om andere accounts vakkundig in de markt te zetten. Eric Dubois d’Enghien heeft meer dan 15 jaar ervaring op de teller in de communicatiewereld, met een focus op marketingstrategieën. Dit profiel maakt hem de perfecte account director voor Makro, waarvoor hij een transversaal aanbod uittekent (print, POS, strategie, digitaal …). En in amper 10 jaar heeft Lionel Fays een indrukwekkend en gevarieerd professioneel parcours afgelegd met ervaring in journalisme, productie van audiovisuele content, ontwerper-schrijver… Dit atypisch profiel versterkt het creatieve en digitale team ten dienste van alle klanten van het bureau.

Bij deze gelegenheid heeft het bureau ook zijn interne afdelingen verder gestroomlijnd. Zo neemt Pelle Craen de verantwoordelijkheid van creative director op zich terwijl Nicolas Dickers zijn taken als digital manager overneemt. Het creatieve team en de digital content-collega’s worden samen één dynamische ploeg. Benoît De Saedeleer, de huidige creative director, gaat zich voortaan toeleggen op de strategische ontwikkeling van het bureau en zijn klanten.