Dit weekend werd in Londen bekendgemaakt wie de Pentawards 2015 op zijn schouwmantel mag zetten. De Best in Show is voor het New-Yorkse bureau Established, voor een lippenstiftgamma van Marc Jacobs.
De Platinum Pentawards gaan naar bureaus en verpakkingen uit vijf verschillende categorieën. U vindt ze hieronder, met toelichting in het Engels. Maar eerst zoomen we even in op de Belgische winnaars. FlorinKimpe won brons voor de atypische verpakkingen van de gedistilleerde drank Perfect Moonshine van Willy's Hootch. Quatre Mains won zelfs tweemaal brons: voor de kaas Fleur du Nord en voor een kruiden- en specerijengamma van Euroma.
En hieronder vindt u dan de beloofde Platinum Pentawards...
Beverages Category:
Horse (United Kingdom), for a range of Chinese mineral waters, Nongfu Spring – "Mineral Water from Changbai Mountains"
Food Category:
Prompt Design (Thailand) for packaging JL Fruit - Signature
Body Category:
Latona Marketing (Japan), for a series of four gift toilet rolls: The Fruit Toilet Paper.
Other Markets Category:
Otvetdesign (Russia) for the packaging of Ingro DIY equipment
Luxury Category:
Partisan du Sens (France) for the box celebrating the tricentenary of the Martell House (Pernod Ricard group)
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]