Pentawards, de jaarlijkse wedstrijd gewijd aan verpakkingsdesign, viert binnenkort haar tiende verjaardag. En dat wordt gevierd met een splinternieuw boek: Het Package Design Book 4, ontwikkeld door Pentawards en Julius Wiedemann van Taschen.
Het Package Design Book 4 omvat alle winaars uit het jaar 2015 en 2016. De 400 voorbeelden uit 40 verschillende landen geven de innovatie van de campagnes en het experimenteren binnen de sector weer. De designs worden steeds vergezeld door beschrijvingen en fact sheets. Bovendien vindt u in het boek ook nieuwe essays van Pentawards oprichters Jean Jacques en Brigitte Evrard en notities van branding en marketing specialist Gérard Caron.
Pentawards, Julius Wiedemann
Hardcover, 23,7 x 25,6 cm (9,4 x 10,1 in.), 400 pages
$ 59.99 | £ 34.99 | € 39.99
ISBN 978-3-8365-4438-2
(English, French, German)
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]