Pepsico lanceert #GAMEREADY campagne

Naar aanleiding van de start van het nieuwe voetbalseizoen lanceert Pepsico, officiële partner van de UEFA Champions League, een internationale campagne: #GAMEREADY. Daarbij maken deelnemers elke dag de kans op unieke duo-tickets voor voetbalwedstrijden, inclusief overnachting in een 4-sterrenhotel en reisbudget. Dat budget gaat van 220 euro voor een thuismatch tot zelfs 750 euro voor een match in het buitenland.
Met de campagne introduceert Pepsico voor het eerst een multimerk- en multicategoriecampagne die simultaan in diverse Europese landen loopt voor Lay’s en Pepsi Max, want winnen kunnen de deelnemers door aankoop van een van deze producten. Het volstaat namelijk om de EAN-code op je Lay’s- of Pepsi Max -product in te voeren op de website om kans te maken op de prijzen.
Naast impactvolle media-ondersteuning en aanwezigheid in en rond het stadium, wordt #GAMEREADY ook online en vooral offline op het winkelpunt ‘gespeeld’ met retailer en consument in de hoofdrol.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]