Periods are not luxury... Een universele boodschap!

Ook in de Verenigde Staten worstelt men met de zogenoemde tampontaks. Daar voert Periods Equality campagne met een spot bedacht door JWT. Het doel? 36 van de verenigde staten wijzen op de (te) hoge taksen op tampons en maandverband.
Centraal in de campagne staat Amber Rose, paraderend met luxejuwelen. Tampons en hygiënische doekjes worden in grote delen van de Verenigde Staten niet beschouwd als noodzakelijk, blijkbaar. Ter vergelijking: in ons land besliste de federale overheid gisteren om een verlaagd BTW-tarief van 6% toe te passen. Test-Aankoop en vrouwenverenigingen pleiten daar al lang voor en het onderwerp lag de voorbije maanden op de regeringstafel. Met gunstig gevolg dus.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]