Ook in de Verenigde Staten worstelt men met de zogenoemde tampontaks. Daar voert Periods Equality campagne met een spot bedacht door JWT. Het doel? 36 van de verenigde staten wijzen op de (te) hoge taksen op tampons en maandverband.
Centraal in de campagne staat Amber Rose, paraderend met luxejuwelen. Tampons en hygiënische doekjes worden in grote delen van de Verenigde Staten niet beschouwd als noodzakelijk, blijkbaar. Ter vergelijking: in ons land besliste de federale overheid gisteren om een verlaagd BTW-tarief van 6% toe te passen. Test-Aankoop en vrouwenverenigingen pleiten daar al lang voor en het onderwerp lag de voorbije maanden op de regeringstafel. Met gunstig gevolg dus.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]