
I Love My Bar. Dat is de slogan waarmee Pernod Ricard Belgium en Isobar Belgium een innovatief concept in de markt zetten. Het opzet? Uitzoeken wat de favorite bars van de Belgen zijn. I Love My Bar is een mobile-first platform met drie functies. Het stroomlijnt de manier waarop bars bestellingen plaatsen voor promomaterialen bij Pernod Ricard, het versterkt de band tussen bars en vier van de grote merken van Pernod Ricard (Absolut, Beefeater, Havana Club en Jameson) en het versterkt de band tussen de bars en klanten (meer bepaald de doelgroep van 22- tot 40-jarigen) door hen te laten stemmen op hun favoriete bar. Leuk detail: hoe meer stemmen een bar krijgt, hoe langer het 'happy hour' duurt of hoe lager de prijs van bepaalde cocktails.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




