I Love My Bar. Dat is de slogan waarmee Pernod Ricard Belgium en Isobar Belgium een innovatief concept in de markt zetten. Het opzet? Uitzoeken wat de favorite bars van de Belgen zijn. I Love My Bar is een mobile-first platform met drie functies. Het stroomlijnt de manier waarop bars bestellingen plaatsen voor promomaterialen bij Pernod Ricard, het versterkt de band tussen bars en vier van de grote merken van Pernod Ricard (Absolut, Beefeater, Havana Club en Jameson) en het versterkt de band tussen de bars en klanten (meer bepaald de doelgroep van 22- tot 40-jarigen) door hen te laten stemmen op hun favoriete bar. Leuk detail: hoe meer stemmen een bar krijgt, hoe langer het 'happy hour' duurt of hoe lager de prijs van bepaalde cocktails.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]