Perrier zit voortaan in een nieuw kleedje. Het bruiswatermerk past haar visuele identiteit aan met een opgefrist logo en een nieuw design van haar verpakkingen.
Het vertrouwde logo van Perrier werd in de periode van de art nouveau in Frankrijk in het leven geroepen. Samen met de kegelvormige fles bezorgde ze het merk een iconische status. De fles werd in 1906 bedacht door Sir John Harmsworth, de oprichter van het merk. Hij liet zich voor de vorm inspireren door jongleerkegels. Zowel de vorm van de Perrier fles als het logo zijn door jaren heen weinig veranderd, waardoor ze nu een haast iconische status geniet. Daarom is er voor de huidige re-branding behoedzaam te werk gegaan. Het logo en bijhorende etiket werden opgefrist en gemoderniseerd, zonder aan het karakter te raken. Met als resultaat: 99% anders, maar nog steeds 100% herkenbaar.
Het volledige assortiment onderging een opfrisbeurt. Zowel de PET-verpakking (50cl en 1L) als de 33cl Slim Cans en het gamma aan gearomatiseerde waters. De belangrijkste kenmerken van de nieuwe verpakking zijn de frisse en opvallende kleuren, de explosie van belletjes die symbool staan voor het natuurlijke bruisende van Perrier en het opvallende '0 suikers' pictogram op de verpakking van de gearomatiseerde versies om de extra voordelen te benadrukken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]