Spotify zorgt voor de soundtrack van uw leven en voortaan ook voor die van de Persgroep Advertising. De trotse nieuwe regie van Spotify verkoopt voortaan de online displayposities op de streamingmuziekservice en voegt zo een nieuw digitaal aanbod toe aan haar portfolio. Barbara Vangheluwe, commercieel directeur van de Persgroep Advertising: “Spotify is de perfecte aanvulling op de jonge en aantrekkelijke digitale platformen die we vandaag al in huis hebben. Alleen al op het eerste gezicht zie ik interessante combinaties voor adverteerders, inhoudelijk en creatief. Spotify bevestigt wat we zijn: jong, digitaal én vernieuwend, en daar gaan we voor.”
En ook bij Spotify verwacht men veel van deze nieuwe samenwerking. Tom Segers, managing director Spotify Benelux: “Om de exponentiële groei van Spotify bij te houden, hebben we ervoor gekozen om in zee te gaan met een partner die de juiste match heeft met ons premium merk. De Persgroep (Advertising) is bovendien sinds de start van Spotify in 2011 een van onze belangrijkste partners geweest in het ondersteunen van onze lancering. Deze samenwerking zal ook het huidige Spotify team - Evelien De Keukeleire & Sander Loncke - toelaten om meer strategisch te gaan samenwerken met enkele key adverteerders en het merk Spotify verder te laten groeien in de Belgische markt.”
https://vimeo.com/135282506
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]