De creatie van BTMX gaat gepaard met een uitgesproken ambitie: de nieuwe onderneming wil de meest gelezen kranten in Denemarken publiceren, zowel digitaal als op papier. “We bundelen de krachten omdat het zin heeft – zowel voor de lezers als de adverteerders en vanuit zakelijk oogpunt. De twee kranten worden dagelijks gelezen door meer dan 600.000 printlezers en 2.5 miljoen digitale gebruikers per maand, dat bereik verwachten we nog uit te breiden. Beide titels zijn meesters in het creëren van content waar veel vraag naar is en onze aanpak naar lezers en commerciële partners is uniek in de markt,” zegt Mette Maix, CEO van Berlingske Media.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]