De creatie van BTMX gaat gepaard met een uitgesproken ambitie: de nieuwe onderneming wil de meest gelezen kranten in Denemarken publiceren, zowel digitaal als op papier. “We bundelen de krachten omdat het zin heeft – zowel voor de lezers als de adverteerders en vanuit zakelijk oogpunt. De twee kranten worden dagelijks gelezen door meer dan 600.000 printlezers en 2.5 miljoen digitale gebruikers per maand, dat bereik verwachten we nog uit te breiden. Beide titels zijn meesters in het creëren van content waar veel vraag naar is en onze aanpak naar lezers en commerciële partners is uniek in de markt,” zegt Mette Maix, CEO van Berlingske Media.
Persgroep-dochters BT en Metroxpress bundelen krachten

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]