De Persgroep Advertising gaat deze zomer samen met DDB Brussels helemaal voor groene zomerdeals en een creatieve communicatie. Met de slogan “This summer, we’ll take care of your mediaplan(t)s” doopt De Persgroep Advertising zich om tot de persoonlijke oppas van de mediaplannen én favoriete planten van klanten. Die mogen zelfs op vakantie komen op de vensterbanken in Kobbegem - de planten, niet de klanten.
Met de Summer Deals kunnen marketeers de beentjes rustig omhoog gooien op een zonnig Caraïbisch strand terwijl hun merk verder groeit. En wat is een plantenactie zonder planten? Helemaal juist. Mediabureaus kregen van het salesteam van de Persgroep Advertising twee hippe luchtplantjes cadeau.
Dit concept werd ondersteund met een direct mailing, een e-mailing, een POS pancarte in de bureaus en een miniwebsite. Terzijde: het volledige overzicht van de Summer Deals vind je hier.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]