Persgroep takes care of your mediaplan(t)s

De Persgroep Advertising gaat deze zomer samen met DDB Brussels helemaal voor groene zomerdeals en een creatieve communicatie. Met de slogan “This summer, we’ll take care of your mediaplan(t)s” doopt De Persgroep Advertising zich om tot de persoonlijke oppas van de mediaplannen én favoriete planten van klanten. Die mogen zelfs op vakantie komen op de vensterbanken in Kobbegem - de planten, niet de klanten.
Met de Summer Deals kunnen marketeers de beentjes rustig omhoog gooien op een zonnig Caraïbisch strand terwijl hun merk verder groeit. En wat is een plantenactie zonder planten? Helemaal juist. Mediabureaus kregen van het salesteam van de Persgroep Advertising twee hippe luchtplantjes cadeau.
Dit concept werd ondersteund met een direct mailing, een e-mailing, een POS pancarte in de bureaus en een miniwebsite. Terzijde: het volledige overzicht van de Summer Deals vind je hier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]