De Persgroep Advertising gaat deze zomer samen met DDB Brussels helemaal voor groene zomerdeals en een creatieve communicatie. Met de slogan “This summer, we’ll take care of your mediaplan(t)s” doopt De Persgroep Advertising zich om tot de persoonlijke oppas van de mediaplannen én favoriete planten van klanten. Die mogen zelfs op vakantie komen op de vensterbanken in Kobbegem - de planten, niet de klanten.
Met de Summer Deals kunnen marketeers de beentjes rustig omhoog gooien op een zonnig Caraïbisch strand terwijl hun merk verder groeit. En wat is een plantenactie zonder planten? Helemaal juist. Mediabureaus kregen van het salesteam van de Persgroep Advertising twee hippe luchtplantjes cadeau.
Dit concept werd ondersteund met een direct mailing, een e-mailing, een POS pancarte in de bureaus en een miniwebsite. Terzijde: het volledige overzicht van de Summer Deals vind je hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]