De nieuwe Europese CEO van Grey Europe, Eduardo Maruri, richtte een Creative Board op met vijf raadgevende creatieve directeurs van het Grey-netwerk. Eén van die creatieve adviseurs is Peter Ampe van FamousGrey. De andere leden zijn Alemsah Ozturk van 4129 Grey uit Turkije, Bjorn Stahl van het Zweedse INGO, Fabian Kirner van GREY Germany en Leo Savage van Grey London.
De leden van de Creative Board hebben een adviserende rol en hebben als doel de creatieve producten van het netwerk te optimaliseren. Daarvoor nemen ze elk een aantal landen van het Grey-netwerk onder hun vleugels. De Creative Board fungeert ook als klankbord bij Europese pitches.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]