De European Association of Communications Agencies (EACA) en Effie Awards Europe hebben de marketingleiders bekendgemaakt die zullen zetelen in de jury voor de 2024 Effie Europe Awards. De juryleden zullen de eer hebben om de meest effectieve en impactvolle marketingcampagnes te erkennen. De Belg in de jury (Multi-Market & Positive Change Round 2): Peter Ampe, CCO van FamousGrey.
Effie is een wereldwijd forum dat bestaat om te leiden, inspireren en zowel de praktijk en beoefenaars van marketing effectiviteit te bekronen. De awards staan open voor alle bureaus en merken die erkenning willen krijgen voor hun meest effectieve marketinginspanningen die een verschil maakten en echte, meetbare resultaten behaalden.
De jury van 2024 Effie Europe wordt geleid door vertegenwoordigers van zowel bureaus als klanten: Harrison Steinhart, global strategy director bij DDB Paris, en Iva Bennefeld-Stepanic, vice president marketing central Europe | International bij Mondelez.
"De Effie Awards zijn zo'n belangrijk moment om na te denken over, te leren van en de beste en meest impactvolle marketing- en reclamecampagnes te vieren. Ze bieden een kijkje achter de schermen van wat er echt toe doet - origineel denken en creativiteit die tastbare merk- en bedrijfswaarde creëert. Ik ben vereerd dat ik dit jaar medevoorzitter mag zijn van de jury van de Effie Awards Europe en ik kan niet wachten om me in alle inzendingen te verdiepen," reageert Harrison Steinhart.
"De Effie Awards zijn de harde valuta als het gaat om het beoordelen van de impact en effectiviteit van marketing en creatief werk! Het is de kunst om effectief contact te maken met consumenten en krachtige creativiteit te vertalen naar tastbare merkwaarde. Ik ben blij en vereerd dat ik dit jaar medevoorzitter mag zijn van de Effie Awards Europe en ik kijk er erg naar uit om me onder te dompelen in de wereld van creativiteit, inspiratie en gedurfde ideeën - en de allerbesten te erkennen en te vieren! Ik kan niet wachten om me over te geven, te leren en in contact te komen met alle grote talenten," deelt Iva Bennefeld-Stepanic.
De jury van de Effie Awards Europe, die bestaat uit bijna 180 professionals uit de branche uit 24 Europese landen, beoordeelt de inzendingen op basis van vier belangrijke kenmerken: strategic challenge, creative strategy, bringing the idea to life & effectiveness.
Belangrijke data voor jurering:
- Multi-market & Positive Change: eerste ronde online jurering van 20 september tot 4 oktober. Laatste ronde virtuele jurysessies op 21-24 oktober.
- Best of Europe: online juryronde van 20 september tot 4 oktober. Virtuele finaleronde op 21-24 oktober.
- Grand Effie Jury: bijeenkomst op 11 december in Brussel om het meest effectieve en impactvolle werk van het jaar te selecteren.
De winnaars worden bekendgemaakt tijdens het Effie Europe Awards Gala op 11 december in Brussel. Bekijk de volledige jurylijst en profielen. Meer informatie over de oproep voor inzendingen vind je hier.
De Effie Awards Europe worden georganiseerd door de European Association of Communications Agencies (EACA) in samenwerking met Kantar.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]