Peter Ampe is pro gendergelijkheid

Peter Ampe, executive creative director bij DDB Brussels, is uitgenodigd door het DDB-netwerk om actief deel te nemen aan het Phyllis project. Dit project is een wereldwijd initiatief gelanceerd door DDB in 2017 dat streeft naar gendergelijkheid. Peter Ampe wordt gelinkt aan Marketa Krivy, executive creative director van Tribal Toronto, met wie hij zal samenwerken.
Ampe kijkt alvast uit naar het project. « Mijn moeder was een feministe en leerde me strijken op tienjarige leeftijd. Je zou dus kunnen zeggen dat ik opgevoed ben met gendergelijkheid. Ik vind het dan ook spijtig dat het zo lang duurt om het te verkrijgen in de reclamewereld. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]