Peter Ampe, executive creative director bij DDB Brussels, is uitgenodigd door het DDB-netwerk om actief deel te nemen aan het Phyllis project. Dit project is een wereldwijd initiatief gelanceerd door DDB in 2017 dat streeft naar gendergelijkheid. Peter Ampe wordt gelinkt aan Marketa Krivy, executive creative director van Tribal Toronto, met wie hij zal samenwerken.
Ampe kijkt alvast uit naar het project. « Mijn moeder was een feministe en leerde me strijken op tienjarige leeftijd. Je zou dus kunnen zeggen dat ik opgevoed ben met gendergelijkheid. Ik vind het dan ook spijtig dat het zo lang duurt om het te verkrijgen in de reclamewereld. »
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]