Peterman trakteert voetbalfans op partybus

Ter gelegenheid van het nakende Europese voetbalfeest pakt Peterman met de hulp van Hello Agency flink uit door zijn consumenten een nooit eerder geziene Belgische ervaring te bieden.
Op 13 juni 2016 worden de fans van Peterman en van ons nationale team getrakteerd op een ‘pre-match-party’ aan boord van een Belgisch gekleurde partybus. De Peterman-bus reist naar één bepaalde stad in België en trakteert 70 supporters op een ‘rijdend feest’ om ze vervolgens af te zetten in een deelnemende bar. Het merk wordt op Facebook geactiveerd aan de hand van een speciale applicatie en wordt in de deelnemende bars ondersteund met aangepast POS-materiaal. Om deel te nemen, moeten de fans een team van vier personen samenstellen en vrienden direct via Messenger uitnodigen.
Bovenop de 70 te winnen tickets, biedt Peterman ook 10 kartonnen kickers aan en packs van de nieuwe beperkte editie van Peterman. Het spel is toegankelijk via de Facebook-pagina van Peterman.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]