Tijdens het Autosalon deden alle merken hun uiterste best om u hun interessantste deals voor te stellen. Maar bij Peugeot zagen ze het iets groter: zij stelden niet zomaar een nieuwe promotie voor, maar wel een heel nieuw SUV-gamma. Met de komst van de 2008, de 3008 en binnenkort de 5008 wilde Peugeot daarom sorry zeggen aan iedereen die niet kon wachten op het Autosalon en zijn wagen bij een ander merk kocht.
De ‘Sorry’-campagne heeft als doel om de merkvoorkeur te verbeteren, en is gebaseerd op de volgende insights:
1/ Niets zo verschrikkelijk als een nieuwe wagen kopen, om dan te ontdekken dat er een mooier model aankomt met meer technologische hoogstandjes.
2/ Bij het kopen van een nieuwe wagen wordt eerst naar het model gezocht, om pas later naar de voorwaarden te kijken.
Op basis van deze insights ontwikkelde Havas een campagne waarin Peugeot niet enkel sorry zegt, maar ook – en vooral – haar nieuwe wagens en technologieën voorstelt. Een echte leadercampagne die online en offline vertaald werd met een premium tonaliteit en duidelijk de heropleving van het merk in de verf zette.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]