Philadelphia en Amphion halen het beste uit broodresten

Meer dan 9 miljoen sneetjes brood in België en meer dan 10 miljoen sneetjes brood in Nederland worden wekelijks weggegooid. Ofwel meer dan 1 miljoen euro aan brood per week dat bij het afval beland. Zonde toch? Tijd voor broodnodige veranderingen dacht Philadelphia. Bijgestaan door Amphion zetten ze zich samen in tegen broodverspilling.
De campagne ‘Broodwinners’ maakt de Belgen en Nederlanders bewust van de broodverspilling-problematiek, maar inspireert vooral om met oud brood en Philadelphia lekkere croques en tosti’s te maken. Een online webpagina en enkele online video’s, met een sympathieke broodmascotte in de hoofdrol, ondersteunen de campagne.
Een QR-code op het POS materiaal leidt de consument rechtsreeks naar de inspirerende croque en tosti recepten van Philadelphia op de webpagina philadelphia.be/broodwinners. Het moedigt de consument aan het beste te halen uit hun broodresten.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]