Philippe de Selliers speelt Patron Incognito

Afgelopen oktober stemde Philippe de Selliers, ceo van Leonidas, in met een deelname aan ‘Patron Incognito’, een realityprogramma van de Franse zender M6. Vermomd als gewone werknemer ging hij aan de slag in zijn eigen bedrijf. In Noord-Frankrijk werkte hij zij-aan-zij met Malorie (salesmedewerker) en Logan (merchandiser voor de koelkasten en winkelrekken in nieuwe verkooppunten), terwijl hij in de fabriek van Brussel het beste van zichzelf gaf naast Adèle (magazijnmedewerker).
Philippe de Selliers volgt het reilen en zeilen van zijn bedrijf op de voet en is twee tot drie keer per week te vinden in de Leonidas-fabriek of in een van de vele verkooppunten. Maar zijn deelname aan het programma was de ideale manier om het bedrijf eens door een anonieme bril te bekijken. Incognito kon hij zich helemaal onderdompelen in de dagelijkse routine van de werknemers bij Leonidas.
Na afloop besloot Philippe de Selliers meer dan tien corrigerende maatregelen in te voeren om bepaalde processen binnen Leonidas te verbeteren. Als werknemer kon hij immers makkelijk de vinger leggen op enkele werkpunten om zijn bedrijf naar een nog hoger niveau te tillen. De nieuwe maatregelen moeten niet alleen de koopervaring van de consument verbeteren, maar ook het welzijn op de werkvloer. De raad van bestuur zal tweewekelijks een balans opmaken van het actieplan, dat bovendien wordt uitgebreid met enkele andere projecten.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]