Philippe De Wulf (VO Group): "Authenticiteit en inclusie: een strategische keuze'"

Philippe De Wulf is hoofd van VO Citizen bij VO Group en gespecialiseerd in burgercommunicatie. Hij heeft een passie voor waarde-gedreven communicatie voor zowel publieke instellingen als merken en hecht veel belang aan inclusieve en verantwoorde communicatie. Voor zijn overstap naar VO was De Wulf partner bij Anouk Sendrowicz & Partners en mede-oprichter van 20Something. Daarnaast is hij lid van de European LGBTQIA+ Media Association (ELMA) en doceert hij communicatie aan Thomas More.
Op 20 november 2024 komt De Wulf naar Orbit by PUB XP, onze jaarlijkse bijeenkomst rond duurzame communicatie en marketing. Hieronder alvast een voorproefje van zijn presentatie. Reserveer hier je plaats.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






