Philippe De Wulf (VO Group): "Authenticiteit en inclusie: een strategische keuze'"

Philippe De Wulf is hoofd van VO Citizen bij VO Group en gespecialiseerd in burgercommunicatie. Hij heeft een passie voor waarde-gedreven communicatie voor zowel publieke instellingen als merken en hecht veel belang aan inclusieve en verantwoorde communicatie. Voor zijn overstap naar VO was De Wulf partner bij Anouk Sendrowicz & Partners en mede-oprichter van 20Something. Daarnaast is hij lid van de European LGBTQIA+ Media Association (ELMA) en doceert hij communicatie aan Thomas More.
Op 20 november 2024 komt De Wulf naar Orbit by PUB XP, onze jaarlijkse bijeenkomst rond duurzame communicatie en marketing. Hieronder alvast een voorproefje van zijn presentatie. Reserveer hier je plaats.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]