Philippe Degueldre neemt afscheid van Ads&Data

News / People

Na een periode van veertien jaar bij respectievelijk Pebble Media en Ads & Data verlaat Philippe Degueldre de regie. Hij heeft vanaf de oprichting van het toenmalige Pebble Media een cruciale rol gespeeld in de vormgeving van de digitale reclameregie die sinds 2021 samen met Mediahuis Connect en SBS (het huidige Play Media) opging in Ads&Data. Gedurende die tijd was hij verantwoordelijk voor productontwikkeling en het onderhouden van contacten met opdrachtgevers.

Degueldre begon zijn carrière bij het CIM en heeft in die federatie diverse functies bekleed in strategische comités en de Raad van Bestuur. Zijn uitgebreide digitale kennis en ervaring bij het CIM hebben hem in staat gesteld om waardevolle bruggen te slaan met mediapartners en bij te dragen aan de ontwikkeling van dataproducten.

Gedurende vele jaren heeft Philippe Delgueldre als voorzitter een voortrekkersrol vervuld binnen de digitale vereniging DMA (Digital Media Association). Zijn leiderschap en betrokkenheid hebben de organisatie sterk beïnvloed en bijgedragen aan haar succes.