Philippe Geubels doopt Shoe Discount om tot Bristol

Moederbedrijf Euro Shoe Group verenigt Shoe Discount met haar Nederlandse zustermerk Bristol, en dus gaat het bekende schoenenmerk voortaan onder die naam verder. Een keuze die gepaard gaat met een heuse rebranding, waarvoor de schoenenproducent aanklopte bij Brandhome. Zij stonden in voor de uitvoering van de nieuwe rebrandingcampagne. En hoe? Met de hulp van niemand minder dan comedian Philippe Geubels. Wil je weten wat hij te zeggen heeft over de naamsverandering? Ontdek het hieronder...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]