Moederbedrijf Euro Shoe Group verenigt Shoe Discount met haar Nederlandse zustermerk Bristol, en dus gaat het bekende schoenenmerk voortaan onder die naam verder. Een keuze die gepaard gaat met een heuse rebranding, waarvoor de schoenenproducent aanklopte bij Brandhome. Zij stonden in voor de uitvoering van de nieuwe rebrandingcampagne. En hoe? Met de hulp van niemand minder dan comedian Philippe Geubels. Wil je weten wat hij te zeggen heeft over de naamsverandering? Ontdek het hieronder...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]