Philippe Verschueren treedt toe tot Sirius Insight, een adviesbureau dat gespecialiseerd is in geomarketingstrategie met meer dan dertig jaar ervaring.
Als business growth manager zal Philippe Verschueren bedrijven ondersteunen met een haarfijne doelgroepbepaling met de innovatieve consumentensegmentatie Dividuals. Die segmentatie biedt een multidimensionaal beeld van alle Belgische huishoudens, wat essentieel is om hun groeipotentieel en ontwikkelingsstrategie te bepalen.
Philippe Verschueren kent een lange en rijke carrière in marketing bij de adverteerders Ford, Proximus, Citibank, Telenet, Makro, bij RMB en de agentschappen Giesbers Retail, Favourites en AddRetail. Hij is daarnaast ook de oprichter van de AI Academy Belgium.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]