Philippe Verschueren versterkt Sirius Insight

Philippe Verschueren treedt toe tot Sirius Insight, een adviesbureau dat gespecialiseerd is in geomarketingstrategie met meer dan dertig jaar ervaring.
Als business growth manager zal Philippe Verschueren bedrijven ondersteunen met een haarfijne doelgroepbepaling met de innovatieve consumentensegmentatie Dividuals. Die segmentatie biedt een multidimensionaal beeld van alle Belgische huishoudens, wat essentieel is om hun groeipotentieel en ontwikkelingsstrategie te bepalen.
Philippe Verschueren kent een lange en rijke carrière in marketing bij de adverteerders Ford, Proximus, Citibank, Telenet, Makro, bij RMB en de agentschappen Giesbers Retail, Favourites en AddRetail. Hij is daarnaast ook de oprichter van de AI Academy Belgium.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]