Stedelijke mobiliteit is een bron van zorg voor de overheid, maar is ook een belangrijk onderwerp geworden voor de particuliere sector. Werkorganisatie moet worden herzien, autofabrikanten moeten hun ontwerp heroverwegen, verzekeringen moeten nieuwe modellen voorstellen volgens de nieuwe mobiliteitssystemen en nieuwe technologieën worden cruciaal bij het digitale beheer van de reizen en de te overbruggen afstanden. FEBIAC bracht alle partijen bij elkaar in een gezamenlijk initiatief #WeAreMobility, dat als doel heeft de stedelijke mobiliteit van morgen aan te pakken.
Pierre Lalmand, general manager van de Motor Show en directeur van Maison de l'Automobile (FEBIAC), wil het doel en de ambities van dit nieuwe platform graag met u delen. Waar en wanneer? Tijdens de BMMA March Lunch op 13 maart bij Jeux d’Hiver in Brussel. Inschrijven kan via de website van de BMMA.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]