Stedelijke mobiliteit is een bron van zorg voor de overheid, maar is ook een belangrijk onderwerp geworden voor de particuliere sector. Werkorganisatie moet worden herzien, autofabrikanten moeten hun ontwerp heroverwegen, verzekeringen moeten nieuwe modellen voorstellen volgens de nieuwe mobiliteitssystemen en nieuwe technologieën worden cruciaal bij het digitale beheer van de reizen en de te overbruggen afstanden. FEBIAC bracht alle partijen bij elkaar in een gezamenlijk initiatief #WeAreMobility, dat als doel heeft de stedelijke mobiliteit van morgen aan te pakken.
Pierre Lalmand, general manager van de Motor Show en directeur van Maison de l'Automobile (FEBIAC), wil het doel en de ambities van dit nieuwe platform graag met u delen. Waar en wanneer? Tijdens de BMMA March Lunch op 13 maart bij Jeux d’Hiver in Brussel. Inschrijven kan via de website van de BMMA.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]