Pierre Lalmand aan tafel bij BMMA

Stedelijke mobiliteit is een bron van zorg voor de overheid, maar is ook een belangrijk onderwerp geworden voor de particuliere sector. Werkorganisatie moet worden herzien, autofabrikanten moeten hun ontwerp heroverwegen, verzekeringen moeten nieuwe modellen voorstellen volgens de nieuwe mobiliteitssystemen en nieuwe technologieën worden cruciaal bij het digitale beheer van de reizen en de te overbruggen afstanden. FEBIAC bracht alle partijen bij elkaar in een gezamenlijk initiatief #WeAreMobility, dat als doel heeft de stedelijke mobiliteit van morgen aan te pakken.
Pierre Lalmand, general manager van de Motor Show en directeur van Maison de l'Automobile (FEBIAC), wil het doel en de ambities van dit nieuwe platform graag met u delen. Waar en wanneer? Tijdens de BMMA March Lunch op 13 maart bij Jeux d’Hiver in Brussel. Inschrijven kan via de website van de BMMA.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]