Pieter Brat, een van de twee oprichters van Marbles, verlaat vanaf half april het bedrijf. Mede-oprichter Tom Herrijgers is ondertussen volledig eigenaar en bouwt de uitgewerkte strategie verder uit. Pieter Brat en Tom Herrijgers richten in 2001 webbureau WEBS op. Door de jaren heen groeide hun bedrijf uit tot een gevestigde waarde in de sector. Na de overname van Webfabriek en Wasabi vonden Pieter Brat en Tom Herrijgers in 2014 WEBS opnieuw uit en positioneerden ze zich als digitaal communicatiebureau Marbles.
Het verschil tussen WEBS en Marbles? Marbles beperkt zich niet tot het bouwen van een website, maar vertrekt vanuit een digitale strategie om de doelen van de organisatie en die van hun doelpubliek dichter bij elkaar te brengen. In ‘t kort: Marbles creëert relaties tussen merken en mensen. En daar verandert het vertrek van Pieter Brat niets aan. Tom Herrijgers: “Pieter Brat nam zijn besluit een jaar geleden. Dat gaf ons ruim de tijd om ons voor te bereiden en ervoor te zorgen dat alles in huis is om onze klanten verder te helpen. Ook onze visie, aanpak en enthousiasme blijven ongewijzigd."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]