Net zoals elk ander jaar timmerde het Brugse bureau d-artagnan een hele maand lang aan een ferme kerstactie. Maar, zo blijkt ondertussen: in de reclame gebeurt het nu eenmaal dat je keihard werk onverwijld naar de prullenmand moet verwijzen. "En nu staat kerst voor de deur en hebben we helemaal niets," betreurt men bij d-artagnan. "Het enige dat nog te redden viel, is de harmonieuze samenzang van ons kerstkoor." Of dàt gelukt is, mag u zelf oordelen...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]