Pixie is een productinnovatie in de behandeling van wratten dankzij de ultra freeze technology van -80°C. Het concept van de verpakking, gerealiseerd door monalisa, weet zich te onderscheiden van de concurrentie dankzij de menselijke en emotionele look. De speelsheid van de illustraties zorgt ervoor dat kinderen niet afgeschrikt worden en dat het doel van het product duidelijk is, wratten bevinden zich namelijk vooral op voeten en handen. De technologische innovatie wordt sterk naar voren gebracht op de verpakking. De pen en de actie van het product, zijnde het bevriezen van de wrat, staan centraal.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]