Eind 2019 lanceerde Plan International een korte strategische pitch voor haar nieuw te ontwikkelen radiocampagne. In de selectie zaten onder andere Choco (uittredend bureau), Famous Grey en het one-man-radioagency van Philip Maes. Die laatste ging met de pluimen lopen.
De nieuwe campagne, die inmiddels al in de ether hangt, is de ‘1000 meisjes countdown’. Als copywriter neemt Maes ook het online gedeelte op zich. Op enkele weken tijd heeft de campagne al honderden nieuwe Plan Ouders opgeleverd. And counting.
Credits
Marketing Plan Internationational: Greetje Wassenberg, Aline Julia
Studio: Cobra, Christophe Cossement
Radio Writing & Directing: Philip Maes / Ph.M. Radio
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]