Plan International kiest Philip Maes voor 1000 meisjes countdown

Eind 2019 lanceerde Plan International een korte strategische pitch voor haar nieuw te ontwikkelen radiocampagne. In de selectie zaten onder andere Choco (uittredend bureau), Famous Grey en het one-man-radioagency van Philip Maes. Die laatste ging met de pluimen lopen.
De nieuwe campagne, die inmiddels al in de ether hangt, is de ‘1000 meisjes countdown’. Als copywriter neemt Maes ook het online gedeelte op zich. Op enkele weken tijd heeft de campagne al honderden nieuwe Plan Ouders opgeleverd. And counting.
Credits
Marketing Plan Internationational: Greetje Wassenberg, Aline Julia
Studio: Cobra, Christophe Cossement
Radio Writing & Directing: Philip Maes / Ph.M. Radio

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





