Plan.Net en Serviceplan lanceren Pedigree Oral Care quiz 

Crea / News

Plan.Net en Serviceplan Belux (Serviceplan Group) hebben Mars bijgestaan bij de uitvoering van de Pedigree Oral Care quiz, een educatieve campagne voor het merk Dentastix van Pedigree voor de meertalige Zwitserse, Belgische en Oostenrijkse markten.

Het creatieve team bedacht een boeiend concept voor een "kennisquiz", versierd met door AI aangedreven animaties van diverse honden die verschijnen na het beantwoorden van specifieke vragen in de quiz. Plan.Net, het digitale ervarings-, transformatie- en technologiebureau van de Serviceplan Group, vertaalde de strategie naar een responsieve website, bestaande uit een op maat gemaakte geanimeerde en op ervaring gerichte microsite die wedstrijdgegevens vastlegt in HubSpot. Ze maakten gebruik van moderne technologieën zoals Vue3, Golang, Postmark en een serverloze AWS-infrastructuur om te voldoen aan mogelijke hoge beschikbaarheid. Plan.Net voert ook wekelijks een rapportagesessie uit voor het team van Mars ter evaluatie.

Deze campagne biedt deelnemers de mogelijkheid om hun kennis op een leuke en interactieve manier te testen, met de kans om spannende Dentastix-prijzen te winnen voor hun honden. De microsite dient als centrale hub voor de campagne en biedt aanvullende informatie over mondhygiëne voor hun harige vrienden.

Serviceplan heeft de belangrijkste visuals bijgewerkt die zijn geplaatst op de POS-materialen voor communicatie in de winkel, met een getraceerde QR-code die deelnemers ter plaatse kunnen scannen om deel te nemen en te winnen op de microsite.

Credits:

Account team: Sylvie De Couvreur, Nick Van Calck, Gaëlle D’Haese

Project direction: Alexander Strobbe, Ben Cleners

Creative direction: Greg Pin

Technical direction: Ilgit Yildirim

Activation materials: Benjamine Hiffe, Justine Depape, Denis Roumegoux