Zoals ieder jaar was het op 1 december Wereld Aids Dag. Een gelegenheid voor Nonante Cinq om samen met het Brusselse Plateforme Prévention Sida, het Brusselse platform voor aidspreventie, nog eens lawaai te maken rond het thema. De bevinding? Door de gezondheidscrisis kwamen hiv en aids wat op de achtergrond te liggen. Het bestaat echter nog steeds, net als de vele vooroordelen en discriminatie die er vaak gepaard mee gaan.
Het Brusselse bureau, met ook een zetel in Charleroi, werkte samen met het platform aan het visuele aspect van de campagne, maar ook aan de digitale strategie, de productie van een radiospot en een influencercampagne. Met als sleutelwoorden: felle kleuren, een positieve boodschap en concrete scenario’s.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]