Platinum Award voor Focus Advertising en Barco


Barco en Focus Advertising wonnen een Platinum Award, uitgereikt door The League of American Communication Professionals (LACP), voor Share, het jaarrapport 2014 van Barco. Het rapport kreeg een score van 99 op 100 wegens de bijzondere aandacht voor de corporate identity, de core values en toekomstvisie en dit vormgegeven in een transparant en esthetisch mooi geheel. Tussen de 1000 deelnemers uit 25 landen zitten een paar mooie namen: BASF, BMW Group, Coca-Cola, Daimler, Henkel, General Motors, Walmart, Volkswagen en Boeing. Barco staat met Share op de 15de plaats in de wereldranglijst en komt op de 10de plaats te staan in de EMEA-regio. De ‘Letter to the Shareholders’ kreeg een gouden medaille. Barco doet al sinds 2008 een beroep op Focus Advertising voor de realisatie van zijn jaarverslagen.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



