Playboy is en blijft een sterk merk, en het gelijknamige bedrijf doet het goed. Maar dat dankt het niet langer aan het papieren magazine waarmee het in 1953 (zie illustratie) allemaal begon. In een open brief vertelde CEO Ben Kohn van Playboy Enterprises, Inc. op 18 maart het volgende: "We hebben besloten dat onze Spring 2020 Issue, die deze week in de Amerikaanse kiosken ligt en als digitale download beschikbaar zal zijn, onze laatste gedrukte publicatie voor het jaar in de VS zal zijn. We zullen overgaan tot een digitaal-eerste publicatieschema voor al onze content, inclusief het Playboy Interview, 20Q, de Playboy Advisor en natuurlijk onze Playmate pictorials."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]