Playboy is en blijft een sterk merk, en het gelijknamige bedrijf doet het goed. Maar dat dankt het niet langer aan het papieren magazine waarmee het in 1953 (zie illustratie) allemaal begon. In een open brief vertelde CEO Ben Kohn van Playboy Enterprises, Inc. op 18 maart het volgende: "We hebben besloten dat onze Spring 2020 Issue, die deze week in de Amerikaanse kiosken ligt en als digitale download beschikbaar zal zijn, onze laatste gedrukte publicatie voor het jaar in de VS zal zijn. We zullen overgaan tot een digitaal-eerste publicatieschema voor al onze content, inclusief het Playboy Interview, 20Q, de Playboy Advisor en natuurlijk onze Playmate pictorials."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]