Playboy zet papieren editie Playboy in VS stop

Playboy is en blijft een sterk merk, en het gelijknamige bedrijf doet het goed. Maar dat dankt het niet langer aan het papieren magazine waarmee het in 1953 (zie illustratie) allemaal begon. In een open brief vertelde CEO Ben Kohn van Playboy Enterprises, Inc. op 18 maart het volgende: "We hebben besloten dat onze Spring 2020 Issue, die deze week in de Amerikaanse kiosken ligt en als digitale download beschikbaar zal zijn, onze laatste gedrukte publicatie voor het jaar in de VS zal zijn. We zullen overgaan tot een digitaal-eerste publicatieschema voor al onze content, inclusief het Playboy Interview, 20Q, de Playboy Advisor en natuurlijk onze Playmate pictorials."
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]