We kennen de winnaars van de Best Brand Awards 2021. Daar gaan we graag verder op in. Hieronder vindt u de volgende podcast in een mooie reeks over de Best Brands. Vandaag aan de beurt: Filip Vanrietvelde van Volkwagen: "We hebben gemerkt dat kopers veel beter geïnformeerd een Volkswagen Showroom binnenstappen in vergelijking met een paar jaar geleden. Wij hebben ons aangepast aan dit nieuwe gedrag door korte video's te maken van onze nieuwe modellen waarin we wat meer informatie geven over het specifieke model. Op deze manier kunt u zich als klant nog beter voorbereiden, zeker in tijden waarin funshoppen niet mogelijk is. Overigens hebben we deze video's hier in België gemaakt met lokale acteurs, wat resulteert in meer herkenning en een vertrouwder gevoel bij ons publiek."
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]