Jongeren komen online dagelijks in contact met informatie. Dat blijkt ook uit cijfers over jeugd en mediagebruik: jongeren gebruiken hun smartphone vooral om online te communiceren, ter vermaak, maar ook om informatie op te zoeken. En die krijgen ze, vanuit alle hoeken van het internet: de influencers waar ze naar opkijken delen naar hartenlust (gesponsorde) content en vormen zo mee hun kijk op merken, mens & maatschappij – en zoekmachines, die geven een antwoord op zowat elk mogelijk denkbare vraag. Het is dan ook belangrijk om jongeren te leren omgaan met die massale hoeveelheid aan informatie... en daar kunnen reclamecampagnes een rol in spelen.
Team Talk Radio, de podcast van PUB Magazine, nodigde Dries De bruyn, creative director bij LDV United, uit voor een gesprek over jongeren en reclame. Wat vindt hij als reclamemaker belangrijk als het over jongeren gaat? Hoe doe je dat goed, ‘jongeren bereiken’? En hoe ging hij die uitdaging aan voor gezondheidsfonds CM, dat recent nog een nieuw jongerenplatform lanceerde? Eén ding is zeker: “De aandacht van jongeren is felbevochten, dus die kan je niet zomaar opeisen, die moet je verdienen.”
Dat en (veel meer) ontdekt u in een nieuwe Team Talk Radio. Geniet!

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




