{Podcast} Team Talk Radio met Geoffrey Hantson: shockeren of confronteren?

Als je alcohol en drugs neemt, dan gebruik je de auto echt als moordwapen. Met die harde maar rake woorden startte de meest recente televisiespot van Ouders van Verongelukte Kinderen. Een campagne die Happiness in 2021 bedacht, iets wat het trouwens al jaren doet, campagnes maken voor die organisatie. Maar deze keer gooide het bureau het over een andere boeg: in plaats van enkel nuchtere chauffeurs te belonen met een Bob-sleutelhanger, kregen ook de chauffeurs die positief bliezen een sleutelhanger. Eén met de naam van een overleden kind.
U ziet ons al komen, en u heeft gelijk. De nieuwe Team Talk Radio is er. Nog steeds een podcast van PUB en PAN, nog steeds over reclame, maar wel met een nieuw thema: shockvertising. Moet reclame shockeren om een moeilijke boodschap over te kunnen brengen? En is er een verschil tussen shockeren en confronteren? Als creatief directeur, onder meer op de campagnes voor Ouders van Verongelukte Kinderen, waakt Geoffrey Hantson (Happiness) minutieus over die grens. In deze podcast gunt hij ons een blik op zijn visie over moeilijke reclame. Ga even zitten (of wandelen, joggen,...) en luister mee.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]