Als je alcohol en drugs neemt, dan gebruik je de auto echt als moordwapen. Met die harde maar rake woorden startte de meest recente televisiespot van Ouders van Verongelukte Kinderen. Een campagne die Happiness in 2021 bedacht, iets wat het trouwens al jaren doet, campagnes maken voor die organisatie. Maar deze keer gooide het bureau het over een andere boeg: in plaats van enkel nuchtere chauffeurs te belonen met een Bob-sleutelhanger, kregen ook de chauffeurs die positief bliezen een sleutelhanger. Eén met de naam van een overleden kind.
U ziet ons al komen, en u heeft gelijk. De nieuwe Team Talk Radio is er. Nog steeds een podcast van PUB en PAN, nog steeds over reclame, maar wel met een nieuw thema: shockvertising. Moet reclame shockeren om een moeilijke boodschap over te kunnen brengen? En is er een verschil tussen shockeren en confronteren? Als creatief directeur, onder meer op de campagnes voor Ouders van Verongelukte Kinderen, waakt Geoffrey Hantson (Happiness) minutieus over die grens. In deze podcast gunt hij ons een blik op zijn visie over moeilijke reclame. Ga even zitten (of wandelen, joggen,...) en luister mee.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]