Als je alcohol en drugs neemt, dan gebruik je de auto echt als moordwapen. Met die harde maar rake woorden startte de meest recente televisiespot van Ouders van Verongelukte Kinderen. Een campagne die Happiness in 2021 bedacht, iets wat het trouwens al jaren doet, campagnes maken voor die organisatie. Maar deze keer gooide het bureau het over een andere boeg: in plaats van enkel nuchtere chauffeurs te belonen met een Bob-sleutelhanger, kregen ook de chauffeurs die positief bliezen een sleutelhanger. Eén met de naam van een overleden kind.
U ziet ons al komen, en u heeft gelijk. De nieuwe Team Talk Radio is er. Nog steeds een podcast van PUB en PAN, nog steeds over reclame, maar wel met een nieuw thema: shockvertising. Moet reclame shockeren om een moeilijke boodschap over te kunnen brengen? En is er een verschil tussen shockeren en confronteren? Als creatief directeur, onder meer op de campagnes voor Ouders van Verongelukte Kinderen, waakt Geoffrey Hantson (Happiness) minutieus over die grens. In deze podcast gunt hij ons een blik op zijn visie over moeilijke reclame. Ga even zitten (of wandelen, joggen,...) en luister mee.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]