Als je alcohol en drugs neemt, dan gebruik je de auto echt als moordwapen. Met die harde maar rake woorden startte de meest recente televisiespot van Ouders van Verongelukte Kinderen. Een campagne die Happiness in 2021 bedacht, iets wat het trouwens al jaren doet, campagnes maken voor die organisatie. Maar deze keer gooide het bureau het over een andere boeg: in plaats van enkel nuchtere chauffeurs te belonen met een Bob-sleutelhanger, kregen ook de chauffeurs die positief bliezen een sleutelhanger. Eén met de naam van een overleden kind.
U ziet ons al komen, en u heeft gelijk. De nieuwe Team Talk Radio is er. Nog steeds een podcast van PUB en PAN, nog steeds over reclame, maar wel met een nieuw thema: shockvertising. Moet reclame shockeren om een moeilijke boodschap over te kunnen brengen? En is er een verschil tussen shockeren en confronteren? Als creatief directeur, onder meer op de campagnes voor Ouders van Verongelukte Kinderen, waakt Geoffrey Hantson (Happiness) minutieus over die grens. In deze podcast gunt hij ons een blik op zijn visie over moeilijke reclame. Ga even zitten (of wandelen, joggen,...) en luister mee.
Sales Manager bij Zidis
Over ZIDIS en Video The future is video! Ook al gemerkt dat je […]
Resource Planner bij ICF
Resource Planner The Resource Planner will work closely with Department heads, Programme Management […]
Campagneleider (x/v/m) bij G1000
G1000 Campagneleider (x/v/m) (Voltijds of eventueel 4/5. Contract van onbepaalde duur. Indiensttreding: zo […]
Account Manager (M/F) bij Channel Factory
Over Channel Factory Channel Factory is een wereldwijd technologie- en dataplatform dat zowel prestatie-efficiëntie […]